IBLrI Jinx – 7miu wspaniałych 2009 (PC)

7miu wspaniałych 2009 (PC) >>

Wpis jest częścią cyklu “7miu wspaniałych 2009 (PC)” dawnej strony gearsofwar.pl Poniżej wywiad z graczem przeprowadzony przez ówczesnego administratora strony – albericha.

Darek Ludwinek
IBLrI Jinx
27.01.1989

 

  1. Ulubiona mapa i broń

Myślę, że potrafię i lubię posługiwać się każdą bronią w tej grze. Jednak jak już miałbym wybrać jedną, to padłoby na snajpę – nic nie zastąpi dźwięku rozerwanej czaszki i syczącego komentarza locusta. Wyróżnienia dla młota i shota.

 

  1. Od kiedy grasz, co cię skłoniło do kupna GoWa i jakie były pierwsze wrażenia?

Gram od ukazania się wersji PC. Pierwszy rok spędziłem grając na pirackich serwerach z naprawdę dobrymi graczami. Do zakupu skłoniły mnie bardzo pozytywne recenzje wersji z Xboxa360 i zapewne fala hype’u. Piorunujące wrażenie – co oczywiste – zrobiła na mnie najpierw grafa, która do dziś potrafi się podobać. Potem przyszedł czas na łapanie smaczków w gameplay’u.

 

  1. Co cię zafascynowało w GoWie i sprawiło, że ta gra przyciąga cię do dzisiaj?

Lubię gry skillowe, naprawdę nie potrafię się od nich oderwać. Do tego doszedł random (określany przez niektórych, czasem też mnie mianem drewna), świetne i przede wszystkim klimatyczne mapy. Dlaczego gram do dzisiaj? Krótko, przez wspaniałą scenę pełna zaje*****ch ludzi.

 

  1. Sytuacja lub zdarzenie podczas gry, które najbardziej zapadło ci w pamięć

Mam słaba pamięć, ale nie zapomnę 4 headów, które udało mi się strzelić w przeciągu powiedzmy 10 sekund. Było to jeszcze za czasów „pirackich”. Zostałem sam na Mauzoleum, i trafiałem jak maszyna naprawdę trudne banie 😛 Trzeba dodać, że przeciwnicy byli kumaci, i atakowali grupą. Myślę, że nigdy nie uda mi się tego powtórzyć. Aż żal ściska, że tego nie nagrałem ;] A po za tym w głowie zostają najbardziej spary i mecze ligowe, mimo adrenaliny która skutecznie zaciemnia umysł.

 

  1. Jakimi cechami powinien odznaczać się dobry gracz, aby jego drużyna odniosła zwycięstwo?

Teamplay – nie chodzimy sami, chyba że sytuacja tego wymaga. Do tego można przyłączyć natychmiastową pomoc np. leżącemu koledze. W głowie dobrego gracza powinny się kłębić choć podstawowe taktyki na daną mapę, który niczym kierowca powinien użyć wyobraźni w ich egzekwowaniu.


Opanowanie – zdenerwowanie bardzo źle wpływa na całokształt naszej gry. W moim przypadku zdarza się, że czasem nie wychodzą najprostsze akcje. Dlatego też staram się przyjmować wszystko na chłodno, mimo, że jestem dość nerwowym człowiekiem.

 

Komunikacja – bez dobrej komunikacji wygranie ciężkiego spara graniczy z cudem.


Skill – wytrenowany to najlepsza broń na wszystko. Na myśl przychodzą mi gracze, którzy w sytuacjach kryzysowych potrafią wygrać sami z 3-4 przeciwników.

 

  1. Jak oceniasz kondycję – poziom polskich graczy, na tle innych narodowości?
    Patrząc na całokształt mieścimy się spokojnie w TOP3 Światowym. Indywidualnie myślę, że posiadamy najlepszych graczy. Ogólnie Polska rulez!

 

  1. Czy po tak długim czasie poświęconym jednej grze nie odczuwasz już zmęczenia lub znużenia GoWem?

Na szczęście nie. Czasem robię sobie kilkudniowe „urlopy”, ale ta gra jest jak nałóg. Nigdy nie spotkałem jeszcze tak grywanej pozycji multiplayer a trzeba dodać, że mam za sobą epizody ze wszystkimi znanymi shooterami, takimi jak: Counter Strike, Unreal Tournament czy Quake.

 

  1. Co byś ewentualnie zmienił, poprawił lub dodał w GoWie (nie chodzi o bugi i błędy, ale sam interfejs/system gry)?

Czekam z niecierpliwością na drugą część, która mam nadzieje ukaże się na Piecyku. Tamtejsze zmiany zapewne uznam za odpowiednie (jeśli będą zrobione na poziomie).

 

  1. Które osoby spoza listy 7miu cenisz najbardziej i dlaczego?

Jest ich tyle, że wyszłaby z tego mała książka, a przynajmniej jej jeden tom. Tak naprawdę cenię w jakiś sposób wszystkich graczy, szczególnie tych, którzy poświęcili się i robią teraz masarnię zarówno ze mnie jak i z innych =)

baner